Tavoita jopa 20 000 varusmiestä päivässä!

Kahden median toisiaan tukeva näkyvyys

Yhdistämällä Sotilaskoti-median näytöt ja Varusmies-lehden mainonnan saadaan aikaan samassa tilassa toisiaan tukevat mediat. Näytöillä herätetään huomio näyttävällä videolla ja Sotilaskodeissa sekä tuvissa jaettava lehti antaa sivuillaan mahdollisuuden kertoa tarkemmin tarjonnasta. Tällä kahden kanavan paketilla tavoitatte oikeasti juuri ne nuoret, jotka ovat juuri nyt hakemassa intin jälkeistä uutta suuntaa elämään.

Varusmies-lehti jaetaan varuskunnissa suoraan tupiin. Lisäksi sitä on luettavana myös Sotilaskodeissa joissa myös medianäytöt sijaitsevat.

Varusmiespalvelus päättyy joka vuosi noin 22 000:lta nuorelta. Varusmiespalveluksensa päättäneet ovat parhainta kohderyhmää opiskelu- ja työmarkkinoille. Jopa 95% kertoo hakeutuvansa heti palveluksen jälkeen töihin tai jatko-opintoihin.

Varusmies-lehti

Lehden kohderyhmään kuuluvat nuoret aikuiset. Varusmiehet ja -naiset sekä siviilipalvelusta suorittavat. Lukiolaiset ja nyt myös ammatillisissa oppilaitoksissa opiskelevat. Yhteistä kaikille on seuraavan askeleen ottaminen asepalvelukseen, opiskelemaan tai työelämään. Varusmies-lehdessä tavoitat heidät kaikki!

Advertoriaalit ovat entistä suositumpia – näkyvyyttä myös verkossa

Kun halutaan kertoa enemmän kuin ilmoituksella, on advertoriaali hyvä vaihtoehto. Suosiotaan yhä tasaisesti kasvattava, lehden sisältöä ulkoasultaan jäljittelevä mainos-artikkeli toimii Varusmies-lehdessä todella hyvin.

Lisää näkyvyyttä artikkelille saadaan Varusmieslehti.fi -verkkosivu julkaisulla sekä facebookissa mainostetulla ”verkko addu” nostolla. 

Medianäytöt

Sotilaskodeissa ympäri Suomea on 20 medianäyttöä. Sotilaskotiliiton tutkimuksen mukaan varusmiehet palveluksessa ollessaan viettävät vapaa-ajastaan 89 % juuri sotilaskodeissa. Normaalisti näytöillä pyörii noin 10 eri yrityksen/ yhteisön ja oppilaitoksen viestiä, jolloin viestit näkyvät yli 30 kertaa yhden tunnin aikana.

Suunnitellaan Teille sopiva paketti ja varmistetaan näkyvyys!

Kyllä, olemme kiinnostuneita

YHTEYSTIEDOT

Markku Rytkönen
markku.rytkonen [a] bfmedia.fi
Puh. 040 544 4027

BF Media Oy
PL 80, 02211 Espoo
Y-tunnus: 0653268-1

Laskutustiedot:
Verkkolaskuosoite: FI7440552010001115
Operaattoritunnus: HELSFIHH
Välittäjä: Aktia Pankki Oyj